Strona główna
Przemysł
Tutaj jesteś

Jakie standardy powinna spełniać powierzchnia biurowa?

22 stycznia, 2025 powierzchnia biurowa


Każda firma, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności, potrzebuje biura. Jego wielkość uzależniona jest od ilości zatrudnianych pracowników biurowych i samego przedsiębiorstwa. Biura stanowią często centralną siedzibę, gdzie zapraszani są kontrahenci w celu zorganizowania spotkania biznesowego. Powierzchnie biurowe stają się pewnego rodzaju wizytówką, która będzie miała wpływ na wizerunek. Trzeba zadbać o to miejsce, które można wynająć na preferencyjnych warunkach.

Lokalizacja biura – gdzie ono powinno się znajdować?

Im lepsza lokalizacja biura, tym łatwiej będzie się do niego dostać. Nie oznacza to jednak faktu, że trzeba od razu decydować się na centrum miasta o obiekt klasy premium. Takie biura generować będą duże koszty, których z pewnością wielu przedsiębiorców chciało by uniknąć. Szczególnie tych, którzy dopiero są na etapie rozwijania własnej firmy. Można zdecydować się na obiekty, które położone są w innych dzielnicach miasta, np. na obrzeżach, ale warto zwrócić uwagę na tamtejszą infrastrukturę, jak również estetykę. Takie możliwości oferuje Dziupla (oferta znajduje się na stronie https://dziupla-magazyny.pl/oferta/wynajem-powierzchni-biurowej), która zapewnia, że bez trudu będzie można tam nie tylko dojechać, ale również wyjechać. Jest to istotne nie tylko z punktu klientów, ale niekiedy także dostawców. Biura mogą być bowiem połączone z magazynami, więc przyda się miejsce dla dużych pojazdów oraz wygodna strefa pozwalająca na rozładunek dostaw.

Stan techniczny budynku

Równie ważny jest stan budynku, który warto ocenić samodzielnie. Oferty można przeglądać online, ale zanim zostanie podpisana jakakolwiek umowa, trzeba pojechać do takiego miejsca. Chociażby po to, aby przekonać się, że zdjęcia, które umieszczane są online, są prawdziwe. Nie brakuje bowiem miejsc, których zdjęcia są mocno przerysowane. Trzeba także sprawdzić, ile kondygnacji ma dany budynek. Szczególnie jeżeli ktoś będzie wynajmował biura na wyższych piętrach. Powyżej czwartego piętra, musi znajdować się winda. Trzeba ocenić także samo biuro – czy nie będzie konieczności wykonania tam prac remontowych. Jeżeli tak, to w jakim zakresie. Ważne są również udogodnienia (nie tylko winda), która będzie wpływać na codzienne funkcjonowanie. Wśród takich standardów wymienić można klimatyzację, która jest szczególnie przydatna w okresie letnim. Jeżeli nie ma jej na wyposażeniu, to należy zapytać, czy istnieje możliwość wykonania montażu na własny koszt. Ważnym punktem jest również monitoring i ochrona, która powinna być na bieżąco – także w porze nocnej. Tylko w ten sposób będzie można utrzymać wysoki poziom bezpieczeństwa.

Cena za wynajem powierzchni biurowej w Lublinie

Oczywiście, że koszt miesięcznego wynajmu należy uwzględnić przy podpisywaniu umowy. Żaden przedsiębiorca nie może pozwolić sobie na coś, co będzie przekraczać jego możliwości finansowe. Może w przyszłości będzie można pomyśleć o czymś droższym, ale nie na chwile obecną, jeżeli potrzebne są środki na rozwój firmy. Przy czym, zawsze trzeba zwrócić uwagę na to, co dokładnie zapewniane jest w podstawowej cenie wynajmu. Czasem niska cena nie musi oznaczać najatrakcyjniejszej oferty, bowiem za korzystanie z dodatkowych udogodnień trzeba będzie dodatkowo płacić. Nie brakuje atrakcyjnych ofert wynajmu, ale trzeba zawsze podejść do nich z chłodną głową. Jest to inwestycja we własną działalność, która z czasem ma się zwrócić. Nie brakuje okazji na wynajem, ale trzeba poświęcić nieco czasu na to, aby ich móc odszukać.

Artykuł sponsorowany

Redakcja antwerk.pl

Hej! Jesteśmy pasjonatami nowych rozwiązań w budownictwie, aranżacji wnętrz, pomysłów na funkcjonalny ogród i nowych technologii. Zapraszamy do lektury naszych arykułów.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

powierzchnia biurowa
powierzchnia biurowa
powierzchnia biurowa

Jesteś zainteresowany reklamą?